آپدیت افلاین و آنلاین انتی ویروس نود 32

آپدیت نود 32 ( یوزر پسورد رایگان نود 32 و لایسنس جدید نود 32 )

آپدیت افلاین و آنلاین انتی ویروس نود 32

آپدیت نود 32 ( یوزر پسورد رایگان نود 32 و لایسنس جدید نود 32 )

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

https://bia2nod.ir:32/wp-content/uploads/2019/07/nod32-01.jpg

آپدیت نود 32 و لایسنس نود 32

امروزه با توجه به استفاده گسترده از رایانه های شخصی، تبلت های ویندوزی، اینترنت استفاده از آنتی ویروس تبدیل به یک اصل مهم شده است که هنوز بسیاری اطلاعات دقیقی در مورد آن ندارند، مثلا وقتی وارد یک وب سایت خاص می شوید و هیچ آشنایی قبلی با اعتبار آن ندارید، آنتی ویروس ها صفحات جعلی را تشخیص داده و در مقابل ورود تروجان ها، ویروس ها و اسب تروا مقاومت خواهند داشت و همین باعث می شود که سیستم شما پس از اتصال به این وب سایت ها آلوده نمی شود.

حال همانقدر که علم و تکنولوژی در حال پیشرفت است، استفاده های نادرست نیز گسترش یافته است و تقریبا می توانیم انتظار داشته باشیم که بیشتر سیستم عامل ها پس از اولین اتصال به اینترنت در خطر حمله باج افزارها و ویروس های رایانه ای باشند.

مسئله آنقدر هم پیچیده نیست شما از ابزار ها و اپلیکیشن هایی تحت عنوان آنتی ویروس استفاده می کنید، احتمالا وقتی نام آنتی ویروس را می شنوید ناخودآگاه چند عبارت در ذهنتان تداعی می شود که قطعا اولویت نخست مربوط به شرکت ESET و آنتی ویروس Nod 32 خواهد بود.

امکاناتی چون اسکن دستی بخشی از هارد، فایل ها و همین طور پوشه ها و کنترل اتوماتیک فایل های جدید و دانلود شده در بروز ترین نسخه های نود 32 جای گرفته و حالا آن را تبدیل به یکی از بهترین آنتی ویروس ها کرده است.

  • امیرحسین غلام نژاد